Tuesday 11 February 2014

Începuturile mele în regie şi actorie.

            Fiind un artist vizual am vrut sa imi demonstreez capacităţile mele ca regizor actor şi artist digital printrun Demo reel.Un demo reel este un trailer care arată ce poate face un artist digital,fie că lucrează cu programe 2D sau 3D sau cu ambele.Eu am folosit productele de la Adobe.Adobe premiere pentru montaj iar After effects pentru efecte.Iar pentru O.Z.N am folosit un program 3D gratuit online numit Blender,este destul de uşor de invăţat.Acest Demo reel este filmat de prietenul meu bun numit Rolland Anthony.Tot ce am invăţat până acuma despre regie filmaking actorie etc am invăţat fie din universul internetului fie din filme.Demo reel se poate viziona aici: http://www.youtube.com/watch?v=jbRNbEq1eKg

No comments:

Post a Comment